manga-life

Alla inlägg under januari 2013

Av manga-life - 20 januari 2013 17:43
Av manga-life - 10 januari 2013 18:20

Wow, readan ett nytt år, tiden går så fort.

Idag ska jag tipsa om en ny anime serie; Sword art online

 

 

Handling: Serien handlar om huvudpersonen Kirito, som tillsammans med tusentals andra ungdomar fastnar i ett virituelt dataspel på liv och död. För att överleva måste de sammarbeta och klara 100 nivåer. 

Bra ålder att se; +11

  Genre; action, romantik, vänskap, since fiction

 

Betyg:      

 

Värd att se! Tips; om du har en surfplatta eller en smartphone,

testa gärna anime appen jag tipsade om.

 

 

Presentation

konichiwa~! ^.^

Jag är en mangagalen tjej på 14 år som gillar anime, K-pop och shojo-manga. Jag ritar väldigt mycket också. >-<

                    

 

16 besvarade frågor

Sök i bloggen

                              

 

Kategorier

Vad ska jag rita?

Vill du önska vad jag ska rita?

tryck här och skriv en kommentar

                    

Vad vill du se mer av?

Vad vill du se mer av?
 Vanliga blogginlägg (vardag)
 Manga rekomendationer
 Anime rekomendationer
 film tips (asiatiska filmer)
 Mina teckningar
 Guider
 "Kul att veta"
 Musikvideor
 kpop

Musik: K-pop

favobloggar! ♥

 

Bra ställe att läsa manga:

     
  

 

 

Arkiv

               

                        

 


Ovido - Quiz & Flashcards