manga-life

Alla inlägg under maj 2013

Av manga-life - 25 maj 2013 12:14

Lolita klänning villl ha!  


   
  

Av manga-life - 25 maj 2013 11:51

 

Läste nyss sista kapitlet av Vampire knight som kom ut i natt.Supersorglig på slutet!! Här kommer massor av bilder från vampire knight, om du inte har läst den så gör det! För alla er vampyrälskare som jag är det verkligen en manga att reckomendera.

 

Det finns en anime också, men varning för kännsliga tittare/läsare mot blod.

 

   

 

 

 

Älskar vampyren Kaname!

Men zero är också sjukt het. 

 

//Asuka  

Av manga-life - 18 maj 2013 19:29

I går satt jag och såg den japanska filmen "vägen till agartha", Jättesöt film verkligen samma ressisör som varit med och gjort filmen "5 centimeters per second". Den var jättesorglig på sluten jag satt och grät hur länge som hels.

 

       

 

 

//Asuka  

 

Av manga-life - 9 maj 2013 10:23

Dags för att lyssna på lite Yohio;

        



  //Asuka



Av manga-life - 4 maj 2013 13:50

Tokyo mew mew

 

 

 

Tokyo mew mew, är en gullig anime, lite romantisk och rolig.

 

kort om handlingen: Ichigo är en vanlig tjej, eller hon var en vanlig tjej tills

hon upptäckte att hon bar på ofattbara krafter, hon börjar jobba på café mew mew

som i hemlighet är en organisation för att kämpa mot..utomjordingar!?

Hon träffar andra nya vänner som också är som hon, men helst av allt vill hon vara tillsammans med Msaya Aoyoma, men hur ska hon kunna dölja att hon ibland förvannlas till en katt och kämpar mot utomjordingar från en annan planet..?

 

Bra ålder att se: +8

Genre: Romantik, fantasy, humor

 

Jag ger Tokyo mew mew:av 5  

 

 

Presentation

konichiwa~! ^.^

Jag är en mangagalen tjej på 14 år som gillar anime, K-pop och shojo-manga. Jag ritar väldigt mycket också. >-<

                    

 

16 besvarade frågor

Sök i bloggen

                              

 

Kategorier

Vad ska jag rita?

Vill du önska vad jag ska rita?

tryck här och skriv en kommentar

                    

Vad vill du se mer av?

Vad vill du se mer av?
 Vanliga blogginlägg (vardag)
 Manga rekomendationer
 Anime rekomendationer
 film tips (asiatiska filmer)
 Mina teckningar
 Guider
 "Kul att veta"
 Musikvideor
 kpop

Musik: K-pop

favobloggar! ♥

 

Bra ställe att läsa manga:

     
  

 

 

Arkiv

Tidigare år

               

                        

 


Ovido - Quiz & Flashcards